U ponedeljak, 13. januara, u Osnovnoj školi „Šamu Mihalj“ održan je seminar pod nazivom „Do funkcionalnog znanja primenom metoda i tehnika u interaktivnoj nastavi“. Tom prilikom zaposleni su mogli da nauče, a neki da utvrde na koji način mogu da motivišu učenike da se zainteresuju za gradivo i kako da lakše savladaju i usvoje lekcije.
Predavačica je nastavnike vodila kroz razne metode i tehnike, te su se i sami našli u ulozi učenika. Cilj je da se nastava osavremeni. Napušta se tradicionalni frontalni način predavanja gde je nastavnik bio u centru zbivanja, a učenici pasivni slušaoci. Sada učenici postaju ti koji istražuju, uključuju se u razne aktivnosti, prenose znanje, kritički i analitički razmišljaju i zaključuju, a samim tim i lakše pamte lekcije.
Najzanimljiviji deo seminara bila je poslednja aktivnost kada su nastavnici dobili različite zadatke. Podeljeni u grupe, svi su imali određena zaduženja – neko je crtao, neko bojio, neko glumio... Postali su na trenutak deca i zabavili se učeći što treba i učenici da rade na časovima. Samim tim napredak će bi bio bolji, a učenici srećniji i pametniji. |